2014. július 13., vasárnap

Liebster avard díj

Kaptam egy díjat a Nappali álmok című blog írójától. Nagyon köszönöm!



Ez egy vándordíj, melyet egy már korábban díjazott blogíró ad át olyan blogoknak, melyeket érdemesnek talál arra, hogy mások figyelmébe ajánlja. És válaszol az adományozó kérdésére.

Én ezt a kérdést kaptam: Miért kezdtél el blogot írni?

Hol volt, hol nem volt nekem két másik blogom. Az egyiket azért kezdtem el írni, hogy az általam készített mindenféléket (lakásdekoráció, játék stb.) és a jól sikerült receptjeimet megosszam, ill. magamnak is konzerváljam (mai napig szeretnék onnan kereni néha, csak már nem lehet :(). A másikat akkor kezdtem, mikor a fiaim autizmusával kapcsolatos gondolatok feltolultak a fejemben, és már annyi volt, hogy nem lehetett mind a környezetemre zúdítani. Aztán egyszer csak a szolgáltató nem szolgáltatott többet, én meg két felé már nem vágytam írni, így született ez a blog.

És most nekem is kérdeznem kell. Legyen ez:

Melyik a kedvenc blogbejegyzésed a saját blogodon?

Mostanában nem olvasok túl sok blogot (volt idő...), de azért íme a kedvencek (függetlenül attól, kaptak-e már ilyen díjat és nem is mind blog):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése